نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی از ایجاد اولین دهکده ورزش دانش‌آموزی آموزش و پرورش در راستای تکمیل زنجیره اردو بام ورزش کشور در چهارمحال و بختیاری خبر داد. 
کد خبر: ۱۴۳۸۹۳۹
نویسنده ابوالفضل شمسی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشستی با صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش تصمیمات مهمی در خصوص تکمیل پروژه‌های ورزشی و زیرساخت‌های ورزش دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری اخذ کردند.

 

در این نشست صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اختصاص ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تقویت ورزش کشور و ورزش دانش‌آموزی و  حمایت‌های لازم برای تسریع در تکمیل پروژه‌های ورزش دانش‌آموزی گزارشی ارائه کرد.

 

احمد راستینه رئیس کمیته ورزش مجلس که مسئولیت کمیته ورزش برنامه هفتم توسعه را نیز بر عهده دارد با اشاره بر اینکه مصوبه تکمیل سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: در این جلسه ایجاد اولین دهکده ورزش دانش‌آموزی آموزش و پرورش در راستای تکمیل زنجیره اردو بام ورزش کشور در استان چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها